راهنما

درباره ی دوره

ارائه شده توسط گروه "متدی"

مک دونالد، بزرگترین رستوران های زنجیره ای دنیا با بیش از ۶۲ میلیون نفر مشتری روز است و برادران مک دونالد بنیانگذار آن میباشند.

برادران مک دونالد به این مسئله فکر می کردند که چگونه می توانند سفارشات را سریع تر آماده کنند و خدمات را با قیمت کمتری عرضه کنند.

بنابراین در ۱۹۴۸ رستوران کوچک تعطیل شد و بعد از تغییر معماری به عنوان سیستم سرویس سرعتی مجدد بازگشایی شد.

این رستوران جدید این بار با یک منوی محدود و یک سیستم تحویل سفارشات جدید، به استقبال مشتری ها آمد. این دو برادر متوجه شدند که بیشترین سود آن‌ها از فروش همبرگر، چیپس سیب‌زمینی و نوشابه به دست می‌آید و از یان رو فقط این ۳ محصول را داخل منوی خود قرار دادند.

موفقیت برادران دونالد مورد توجه فردی به نام ری کراک قرار گرفت، او مردی ۵۷ ساله بود که کارهای مختلفی را برای ثروتمند شدن تجربه کرده بود و به کمک برادران مک­دونالد این روستورانها را توسعه داد.

در این مستند تحلیلی ضمن آشنایی با ایده ها و نوآور­ی­های بزرگترین رستوران های زنجیره ای، با استراتژی­های آن در مسیر توسعه بیشتر آشنا می­شویم.

 

مستند بررسی رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد

برگزار کننده : دانشگاه خواجه نصیر
مدت دوره : 1 ساعت
قیمت دوره : رایگان

دانشگاهی

در صورت داشتن کد تخفیف اعمال نمایید