برادران مک دونالد به این مسئله فکر می کردند که چگونه می توانند سفارشات را سریع تر آماده کنند و خدمات را با قیمت کمتری عرضه کنند.
بنابراین در ۱۹۴۸ رستوران کوچک تعطیل شد و بعد از تغییر معماری به عنوان سیستم سرویس سرعتی مجدد بازگشایی شد.
این رستوران جدید این بار با یک منوی محدود و یک سیستم تحویل سفارشات جدید، به استقبال مشتری ها آمد. این دو برادر متوجه شدند که بیشترین سود آنها از فروش همبرگر، چیپس سیبزمینی و نوشابه به دست میآید و از یان رو فقط این ۳ محصول را داخل منوی خود قرار دادند.
موفقیت برادران دونالد مورد توجه فردی به نام ری کراک قرار گرفت، او مردی ۵۷ ساله بود که کارهای مختلفی را برای ثروتمند شدن تجربه کرده بود و به کمک برادران مکدونالد این روستورانها را توسعه داد.
در این مستند تحلیلی ضمن آشنایی با ایده ها و نوآوریهای بزرگترین رستوران های زنجیره ای، با استراتژیهای آن در مسیر توسعه بیشتر آشنا میشویم.
در صورت داشتن کد تخفیف اعمال نمایید
ثبت نام در دوره